Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

80 lat Bridgestone – nowe wyzwania, nowa filozofia

W 1931 roku w japońskim mieście Kurume (wyspa Kyushu) w głowie producenta tradycyjnego japońskiego obuwia zrodziło się marzenie. Pan Shōjirō Ishibashi, dostrzegając rosnące zapotrzebowanie rozwijającej się Japonii i całego świata na produkty gumowe, zapragnął zostać konstruktorem i producentem opon – stworzyć przedsiębiorstwo, które dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu swoich pracowników, nawiązałoby konkurencje z brytyjskimi i amerykańskim firmami.

Swojemu przedsięwzięciu nadał nazwę Bridgestone, która jest dosłownym tłumaczeniem jego nazwiska (ishi – kamień, bashi – most). Pierwszym logotypem firmy został znak zwornika sklepienia kamiennej arkady symbolizujący stabilność, kompletność i doskonałość. Bridgestone przez całą swoją historię pozostało wierne temu przesłaniu i właśnie dzięki tak charakterystycznemu dla japońskiego ducha dążeniu do doskonałości i perfekcji jest obecnie największym producentem wyrobów gumowych i opon na świecie.

“The Bridgestone Essence”

W tym roku firma Bridgestone obchodzi 80 rocznicę swojego powstania. Wkraczając w nową erę swojej działalności pragnie podkreślić swoje największe atuty, dzięki którym osiągnęła sukces. Wyrazicielką centralnych dla Bridgestone wartości jest nowa filozofia firmy – “The Bridgestone Essence”. W praktyce oznacza to wprowadzenie nowej spójnej kultury korporacyjnej, zaś symbolem zmian stały się zaprezentowane w marcu tego roku nowe: hasło korporacyjne, logotyp, symbol korporacyjny oraz znak firmowy Bridgestone.

„Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”

Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości” - słowa założyciela Bridgestone są mottem, w którym zawiera się misja naszej firmy. Nadrzędnym celem pracowników Bridgestone na całym świcie jest doskonałość. Produkty i usługi najwyższej jakości to globalny wymiar Bridgestone.” -  powiedział Armand Dahi, Mangaing Director East Europe. Bridgestone wspiera również społeczności, w których żyją i pracują pracownicy firmy – to doskonałość i dążenie do harmonii na poziomie lokalnym. Bridgestone kładzie nacisk na fundamentalne wartości – uczciwość i pracę zespołową. Firma promuje zarazem samodzielność swoich pracowników, wspierając kreatywne pionierstwo. Oto spójna kultura korporacyjna Bridgestone: uczciwość i współpraca, różnorodność i kreatywność w dążeniu do wspólnego celu. Oto filozofia “The Bridgestone Essence”, w myśl której tradycyjne wartości pomagają stawić czoła nowym wyzwaniom.

Siła i elastyczność – znak nowych czasów

W parze z nową filozofią Bridgestone idzie nowa identyfikacja wizualna firmy, na którą składają się odświeżone: logotyp, symbol korporacyjny oraz znak firmowy. Dotychczas stosowane ostre krawędzie i drapieżna typografia reprezentowały cechy kojarzące się z produktami Bridgestone – moc i szybkość. Nowy znak to ewolucja dotychczasowej symboliki. Dodanie łagodnych łuków symbolizuje otwartość, siłę i elastyczność firmy. Dzięki tym cechom Bridgestone jest zawsze gotowe, by spełniać zmieniające się oczekiwania konsumentów i zaspokajać ich rosnące wymagania. Odświeżony wizerunek firmy reprezentuje gotowość Bridgestone, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w zmieniającym się świecie.

“Your Journey, Our Passion”

“Your Journey, Our Passion” („Twoja droga, nasza pasja”) oto nowe hasło korporacyjne Bridgestone, które stanowi zwieńczenie przemian w wizerunku firmy z okazji jej 80-lecia. Przesłanie hasła jest wyrazem tradycyjnej polityki firmy Bridgestone, która ceni różnorodność. Na całym świecie indywidualne podejście do klientów jest wartością, którą Bridgestone stawia na pierwszym miejscu.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS