Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

365 agencja partnerem akcji ZAKOLOROWANI

150x110

365 agencja została partnerem akcji ZAKOLOROWANI. W ramach projektu realizowanego przez NOTJUSTSHOP powstała wyjątkowa kolekcja kolorowanek z wizerunkami gwiazd muzyki, sportu i kina, blogerów oraz przedsiębiorców. Aktualnie na stronie www.akcjazakolorowani.pl trwa przedsprzedaż albumu.

Celem akcji ZAKOLOROWANI jest pozyskanie środków na wsparcie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie. 100% dochodu ze sprzedaży albumu zostanie przeznaczone na zakup pomocy naukowych, ultranowoczesnej drukarki 3D oraz - w zależności od puli zebranych środków - remont podłogi na jednym z pięter ośrodka.

W albumie ZAKOLOROWANI znalazło się niemal 50 kolorowanek, których bohaterami są m.in. wokalistki Magda Steczkowska, Natalia Szroeder i Aga Dyk, olimpijczycy Otylia Jędrzejczak i Rafał Sikora, a także Wojciech Łuszczykiewicz i Szymon Chodyniecki. Posiadacze kolekcji pokolorują również obrazki z wizerunkami kabareciarza Adama Grzanki i blogera Włodka Markowicza.

W 365 agencja chętnie angażujemy się w różne akcje charytatywne. - tłumaczy Tomasz Orzechowski, Prezes Zarządu 365 agencja, który dołączył do grona bohaterów albumu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu naszych PR managerów o akcji ZAKOLOROWANI dowie się jeszcze więcej osób. W ten sposób wspólnie pokolorujemy świat niewidomych dzieci. - dodaje.

Finał akcji ZAKOLOROWANI zaplanowano na 21 marca.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS