Już 19 czerwca 2019 r. w krakowskiej Starej Zajezdni odbędzie się semKRK #12 BIG, czyli cykl spotkań stworzonych dla właścicieli biznesów, branży e-commerce, działów marketingu, a także specjalistów SEM i SEO oraz agencji marketingu internetowego. Pomysłodawcą wydarzenia jest firma DevaGroup. Podczas eventu poznamy również tegorocznych zwycięzców konkursu semKRK awards.
Ideą wydarzenia jest wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze – uczestnicy będą mogli poznać doświadczenia i opinie innych specjalistów z branży SEO i SEM. To doskonała okazja do nawiązania znajomości i wspólnych rozmów, a także zdobywania wiedzy.
W wydarzeniu biorą udział specjaliści z całej Polski. Firmy często zgłaszają swój cały dział SEM, dzięki czemu uczestnicy mają wyjątkową okazję do networkingu, edukacji oraz zintegrowania się z branżą. Podczas tegorocznej edycji można wziąć również udział w towarzyszących wydarzeniach, tj. praktycznych warsztatach. Przewidywana ilość uczestników wynosi 500 osób.
Organizatorzy eventu zachęcają także do wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, w którym nagrodzą najlepsze kampanie w kategorii SEO i SEM: https://semkrk.pl/semkrk-awards/. Zgłoszenia przyjmowane są w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK oraz specjalistów w dziedzinie SEM. Do konkursu przystąpić może każda agencja i firma (w tym freelancerzy i pracownicy in-house) działająca w Polsce. Można zgłaszać także kampanie skierowane na rynek polski. Termin nadsyłania swoich prac mija 25 maja 2019 r. Zgłoszenia są bezpłatne.
Prelegentami semKRK #12 będą m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska.
Więcej: http://semkrk.pl/