Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

10 lat ICP Group

150x110

 

30 sierpnia ICP Group obchodziła 10 jubileusz istnienia. ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży, w jej skład wchodzą: Incentive Concept, Live Markting Concept, Incentive Concept Poland oraz Pharma House Concept


Od samego początku działalności naszej firmy, przybraliśmy kierunek, którego celem było wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP GroupZ uwagi na specyfikę polskiego rynku, stosowaliśmy koncepcje oparte głównie na incentive travel, uzupełniając je z czasem o kolejne produkty dostosowane pod rosnące potrzeby Klientów. W tej chwili spełniamy marzenia naszych Klientów. Rozbudzamy emocje za tęsknotą , przygodami a potem je realizujemy. Cały zespół z pasją pracuje na to by programy motywacyjne spełniały oczekiwania, by wyjazdy były niezapomnianymi wyprawami w miejsca nie odkryte dotąd przez turystów a organizowane eventy autorskie i niepowtarzalne dostarczały wyjątkowych emocji.

 

Od 10 lat ICP Group pomaga firmom odnoszącym sukcesy osiągać doskonałe wyniki i założone cele biznesowe. Dzięki produktom i usługom Grupy  Klienci celniej zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając wymierne korzyści biznesowe.
 ICP Group także od wielu lat z powodzeniem prowadzi akcje, związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Angażuje swoich klientów w pionierskie projekty "Give instead of take", podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie.

 ICP Group prowadzi kompleksowe projekty mające bezpośredni wpływ :

 

  • na zaangażowanie i motywowanie pracowników czyli na zmniejszenie retencji kluczowych zasobów personalnych i zachęcenie ich do poprawy wydajności,
  • na motywowanie partnerów biznesowych i zwiększanie efektywności kanałów dystrybucji, czyli na wzmocnienie sprzedaży  oraz gromadzenie wiedzy o klientach i rynku
  • na inspirowanie i motywowanie sprzedawców czyli zwiększanie skuteczności sprzedaży i wsparcie dynamiki rozwoju,
  • na zdobywanie i przywiązywanie Klientów czyli na budowanie trwałych więzi biznesowych pozwalających na realizację planów sprzedażowych utrzymujących bądź wzmacniających pozycję rynkową.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS