Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

10 000 fanów Accorhotels Polska na Facebook-u

Już 10 000 fanów ma Accorhotels Polska na Facebook-u. Tak dobry wynik potwierdza silną pozycję sieci, do której należą hotele marki: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, Orbis Hotels oraz Etap. Accor, jako jeden z pierwszych w branży hotelarskiej w Polsce, stworzył w 2010 roku swój profil na Facebook-u i konsekwentnie rozwija ten sposób komunikacji ze swoimi klientami i sympatykami. Jest to jeden z najbardziej popularnych i generujących największe zainteresowanie profili wśród podobnych stron turystyczno-hotelarskich.

Już 10 000 fanów ma Accorhotels Polska na Facebook-u. Tak dobry wynik potwierdza silną pozycję sieci, do której należą hotele marki: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, Orbis Hotels oraz Etap. Accor, jako jeden z pierwszych w branży hotelarskiej w Polsce, stworzył w 2010 roku swój profil na Facebook-u i konsekwentnie rozwija ten sposób komunikacji ze swoimi klientami i sympatykami. Jest to jeden z najbardziej popularnych i generujących największe zainteresowanie profili wśród podobnych stron turystyczno-hotelarskich.

pl-pl.facebook.com/AccorhotelsPolska to dynamicznie rozwijająca się i ciekawie zaprojektowana strona, która nie tylko prezentuje hotele sieci i aktualne informacje o promocjach – to interaktywna platforma kontaktu z klientami. Jest to źródło informacji o ciekawych wydarzeniach i inspiracji dla osób podróżujących. Zainteresowani znajdą tam niezbędne wiadomości, jak dobrze zaplanować wyjazd, co zwiedzić, jakie atrakcje w danym mieście zobaczyć. Dla swoich fanów Accorhotels Polska przygotował wiele konkursów z atrakcyjnymi nagrodami oraz zaproszenia na oryginalne wydarzenia kulturalne – premiery firmowe, koncerty i wystawy. Strona na Facebook-u to doskonałe narzędzie do budowania bliskich relacji z klientami, do których dociera się w sposób indywidualny, szybki i bezpośredni. Na portalu można w sposób interesujący edukować i bawić ludzi, poznawać ich preferencje, dostosować ofertę usług do ich potrzeb. Każda uwaga i opinia na Facebook-u dotycząca hotelu, jego obsługi, wyposażenia, menu w restauracji jest dla hotelarzy bardzo cenna i pozwala jeszcze lepiej poznać gości.

„Social marketing jest teraz niezbędny, by z sukcesem funkcjonować na rynku turystyczno-hotelarskim. Dzięki naszej stronie na Facebook-u lepiej rozumiemy naszych sympatyków i potencjalnych klientów – mówi Ewa Filipowicz, e-commerce manager Grupa Hotelowa Orbis. Facebook to skuteczny i efektowny sposób kreowania wizerunku firmy i budowania interaktywnych relacji z naszymi gośćmi”.

Accorhotels Polska dla swojego 10 000-cznego fana na Facebook-u przygotował specjalną nagrodę - voucher na pobyt w wybranym hotelu sieci w Polsce. A na wszystkich fanów i sympatyków pl-pl.facebook.com/AccorhotelsPolska czekają atrakcyjne oferty specjalne, zaproszenia, konkursy i zabawy.


Więcej informacji dotyczących rezerwacji hoteli sieci Accor zainteresowani znajdą na www.accorhotels.com.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS