Znane twarze promują Radio PiN 102 FM
Karolina Korwin-Piotrowska, Tadeusz Mosz i Michael Moritz twarzami jesiennej kampanii reklamowej Radia PiN.
„Zgodnie ze strategią komunikacyjną przyjętą w tym roku, konsekwentnie kreujemy nasz wizerunek nie tylko jako stacji z wyrafinowaną muzyką, ale także jako rozgłośni serwującej informację biznesową i kulturalną na najwyższym poziomie” - mówi Dariusz Grzywaczewski, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia PiN 102FM.
Do promocji radia wizerunków użyczyli: Karolina Korwin-Piotrowska, Tadeusz Mosz i Michael Moritz. Od 15 września br. będą oni spoglądali na warszawiaków z plakatów umieszczonych na autobusach i z citylightów. Oprócz nośników outdoorowych w kampanii wykorzystana będzie prasa, w tym m.in. Puls Biznesu, Parkiet, Wprost, Brief oraz bannery internetowe na portalach, m.in. bankier.pl, pracuj.pl, gazeta.pl.
„W naszej kampanii nie zamierzamy rezygnować z wykorzystania konkursu PiNkubator Biznesu, którego IV edycję właśnie rozpoczynamy. Projekt ten rozwija się w znakomitym stylu, a zainteresowanie, z jakim spotyka się ze strony słuchaczy, pozwala nam przypuszczać, że po raz kolejny będzie sukcesem merytorycznym i marketingowym” - mówi Grzywaczewski.
Promocja PiNkubatora rozpocznie się także 15 września br. głównie na plakatach umieszczonych na autobusach oraz na tablicach w metrze. O szczegółach konkursu więcej będzie można się dowiedzieć na antenie i na stronie internetowej radia.
Kampania reklamowa Radia PiN 102FM potrwa do końca października.
Dołącz do dyskusji: Znane twarze promują Radio PiN 102 FM