SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Wydawnictwa Marketing w Praktyce

W związku z nabyciem praw własnościowych do pełnego wykorzystania nazwy handlowej "Marketing w Praktyce", od Grupy Wydawniczej Infor S.A. nastąpiły zmiany na stanowiskach w Wydawnictwie.

Zdzisław Kraśnicki, który do tej pory zajmował stanowisko Redaktora Naczelnego objął stanowisko Prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce. Stanowisko Redaktora Naczelnego miesięcznika i Dyrektora Zarządzającego Wydawnictwa, objęła Agnieszka Bzdyra piastująca do tej pory stanowisko Zastępcy Redaktora Naczelnego.

Zdzisław Kraśnicki związany jest z wydawnictwami INFOR oraz Marketing w Praktyce od 1996 roku. Wcześniej był miedzy innymi szefem pierwszego w Polsce czasopisma konsumenckiego - tygodnika VETO, był dziennikarzem i redaktorem dzienników i tygodników ogólnopolskich. Jest absolwentem Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Agnieszka Bzdyra od 2001 roku związana jest z Wydawnictwem Marketing w Praktyce, do tej pory odpowiadała za rozwój i strategię marketingową, wdrażanie aplikacji CRM i narzędzi marketingu interaktywnego. Sprawowała merytoryczny nadzór nad miesięcznikiem "Marketing w Praktyce".
Jest Członkiem Rady Programowej Marketing Instytutu Rozwoju Biznesu. Ukończyła program The Advanced Certificate in Marketing - The Chartered Institute of Marketing, oraz kierunek zarządzanie i marketing w Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG, studiowała również w Ijsell College w Holandii.
W związku ze zmianą stanowiska jej dotychczasowe obowiązki zostały poszerzone, jest odpowiedzialna za tworzenie długookresowej strategii rozwoju firmy.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Wydawnictwa Marketing w Praktyce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl