Zmiany w Wydawnictwa Marketing w Praktyce
W związku z nabyciem praw własnościowych do pełnego wykorzystania nazwy handlowej "Marketing w Praktyce", od Grupy Wydawniczej Infor S.A. nastąpiły zmiany na stanowiskach w Wydawnictwie.
Zdzisław Kraśnicki, który do tej pory zajmował stanowisko Redaktora Naczelnego objął stanowisko Prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce. Stanowisko Redaktora Naczelnego miesięcznika i Dyrektora Zarządzającego Wydawnictwa, objęła Agnieszka Bzdyra piastująca do tej pory stanowisko Zastępcy Redaktora Naczelnego.
Zdzisław Kraśnicki związany jest z wydawnictwami INFOR oraz Marketing w Praktyce od 1996 roku. Wcześniej był miedzy innymi szefem pierwszego w Polsce czasopisma konsumenckiego - tygodnika VETO, był dziennikarzem i redaktorem dzienników i tygodników ogólnopolskich. Jest absolwentem Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Agnieszka Bzdyra od 2001 roku związana jest z Wydawnictwem Marketing w Praktyce, do tej pory odpowiadała za rozwój i strategię marketingową, wdrażanie aplikacji CRM i narzędzi marketingu interaktywnego. Sprawowała merytoryczny nadzór nad miesięcznikiem "Marketing w Praktyce".
Jest Członkiem Rady Programowej Marketing Instytutu Rozwoju Biznesu. Ukończyła program The Advanced Certificate in Marketing - The Chartered Institute of Marketing, oraz kierunek zarządzanie i marketing w Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG, studiowała również w Ijsell College w Holandii.
W związku ze zmianą stanowiska jej dotychczasowe obowiązki zostały poszerzone, jest odpowiedzialna za tworzenie długookresowej strategii rozwoju firmy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Wydawnictwa Marketing w Praktyce