Zmiany w tytułach Wydawnictwa Grupa C2
Grupa C2 zwiększa nakład i objętość magazynów "auto tuning świat" oraz "Auto Tydzień" .
Od maja "auto tuning świat" liczy 84 strony, a sierpniowy nakład wyniesie 50 tys. egzemplarzy. "Auto Tydzień" od łączonego wydania wakacyjnego zwiększa nakład do 15 tys. egzemplarzy. To nie jedyne zmiany w Grupie C2 w tym roku - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.
Wydawnictwo zapowiada zmianę makiet obu tytułów. Czytelnicy zobaczą nową makietę "auto tuning świat" w numerze wrześniowym, a już w następnym miesiącu ukaże się "Auto Tydzień" w odświeżonej szacie graficznej.
Zmiany będą odczuwalne nie tylko dla czytelników, ale również dla reklamodawców. Na początku lipca Grupa C2 uruchamia nowy serwis internetowy z modułem aukcji powierzchni reklamowych last minute. Aukcje pozwolą zaistnieć na łamach czasopisma tym reklamodawcom, których nie stać na wykupienie pełnowartościowej reklamy.
"Zmiana objętości i nakładu naszych czasopism, oraz odświeżenie szaty graficznej jest konsekwencją rozwoju tuningu w Polsce. Tuning to już nie tylko hobby garstki pasjonatów, dochodzimy do momentu, w którym tuning jest stylem życia polegającym na ulepszaniu rzeczywistości. Nasi czytelnicy to indywidualiści. Rozwijamy się razem z nimi, żeby nasze czasopisma mogły ich inspirować." - mówi Krzysztof Jan Słoma - prezes zarządu Grupy C2.
Krzysztof Jan Słoma - prezes zarządu Grupy C2 o wprowadzeniu modułu aukcji:
"Aukcje umożliwią nam dotarcie do nowych, mniej zamożnych reklamodawców, spoza branży motoryzacyjnej. Koncepcję aukcji przedstawiła nam agencja Alec's Red House, przyjęliśmy ją ponieważ, poza wymienionymi już korzyściami, takie rozwiązanie pozwala ograniczyć koszt działań handlowych, oraz umożliwia szybkie dotarcie do wszystkich zainteresowanych."
Dołącz do dyskusji: Zmiany w tytułach Wydawnictwa Grupa C2