Zmiany w dziale promocji "Gazety Wyborczej"
Grzegorz Sroczyński pokieruje nowym działem promocji "Gazety Wyborczej"
Sroczyński ma 30 lat. Zaczynał w „Gazecie Wyborczej" jako reporter, a ciągu ostatnich 12 miesięcy kierował redakcyjną sekcją promocji. Jego zastępcami zostali Beata Jaworowskai Paweł Malko. Do zespołu dołączył także Zbigniew Pendel, dotąd dziennikarz działu
krajowego. Pracę zespołu promocyjnego nadzoruje Piotr Pacewicz, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej".
Dział promocji „Gazety Wyborczej" powstał z połączenia dwóch promocyjnych sekcji: w redakcji i w wydawnictwie. Zespół tworzą dziennikarze, którzy mają bliski kontakt z redakcją, a także specjaliści od działań czysto marketingowych. Na styku tych dwóch
kompetencji i wrażliwości powstają najlepsze pomysły promocyjne, np. cykl informatorów o nowej maturze wsparty mocną kampanią reklamową czy Kulinarny Atlas Świata, który wymyśliła czołowa publicystka „Gazety" Ewa Milewicz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale promocji "Gazety Wyborczej"