Zmiany w CCP
Nowy członek zespołu wielojęzycznego w Call Center Poland.
Od 1 sierpnia Marcin Klukowski objął stanowisku sales & account manager w dziale wielojęzycznego call center obsługującego klientów z Europy Zachodniej i z USA. Będzie odpowiedzialny za kontakty z rynkiem brytyjskim i amerykańskim.
- Przekonało nas jego duże doświadczenie zdobyte po „drugiej stronie” czyli u klienta. Jest to bardzo cenne na jego obecnym stanowisku, bowiem pozwala na dużo głębsze zrozumienie potrzeb i uwarunkowań odbiorcy usług call center. Co ważne, Marcin ma też doświadczenie w pracy w firmie brytyjskiej i dzięki temu z dużą otwartością i znajomością tematu podchodzi do wyzwania jakim jest rynek brytyjski. Dodatkowo, jego wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i public relations pozwala na szersze spojrzenie na kwestie sprzedaży poza granicami kraju, niż tylko popularne „narzędzia sprzedażowe” – powiedziała 'Briefowi Katarzyna Swatowska, szef marketingu Call Center Poland.
Powstanie stanowiska sales & account manager e dziale wielojęzycznego call center argumentuje ciągłym rozwojem firmy. - Mieliśmy juz dedykowany zespól do obsługi rynku niemieckojęzycznego, a teraz w związku z dynamiczną ekspansją na rynki angielskojęzyczne zbudowaliśmy zespól specjalistów do ich obsługi – dodaje Swatowska.
Marcin Klukowski rozpoczął swoją karierę na stanowisku analityka w brytyjskiej firmie konsultingowej Central Europe Trust, zajmował się m.in. analizami przed prywatyzacyjnymi, projektami doradczymi oraz analizami rynków.
Przebieg kariery: Rozpoczynając swoją karierę na stanowisku analityka w brytyjskiej firmie konsultingowej Central Europe Trust, zajmował się m.in. analizami przed prywatyzacyjnymi, projektami doradczymi oraz analizami rynków.
Następnie przez sześć lat pracował w PGNiG S.A. na różnych stanowiskach, kierując komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za marketingowe działania firmy. Ostatnio zajmował stanowisko Kierownika Działu Promocji. W czasie pracy w PGNiG był m.in. odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej mającej na celu obronę rynku po deregulacji sektora oraz za komunikację marketingową, w tym także uczestniczył w projekcie wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej PGNiG SA.
Wykształcenie: Jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, na wydziale Zarządzanie i Marketing oraz Podyplomowego Studium w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie. Obecnie bierze udział w programie Advanced Certificate In Marketing prowadzonym przez Chartered Institute of Marketing.
Zainteresownia/hobby: Jego hobby to narciarstwo, piłka nożna, film i kuchnia włoska. Uprawia również turystykę rowerową. Jest wielkim kawoszem rozsmakowanym we włoskiej kawie.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w CCP