"Złote Spinacze ZFPR" 2004
Ukonstytuowało się jury konkursu "Złote Spinacze ZFPR" 2004
Podobnie, jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji konkursu na najlepsze projekty public relations, w gronie jury znaleźli się specjaliści w zakresie komunikacji oraz przedstawiciele świata mediów.
„Skład jury symbolizuje nasze najważniejsze założenie – konkurs jest skierowany do bardzo szerokiego grona ekspertów i praktyków PR w Polsce. Mamy nadzieję, że otrzymamy zgłoszenia nie tylko od firm i agencji, ale także od instytucji pozarządowych i samorządów lokalnych. Z doświadczenia wiemy, że realizują one coraz więcej programów PR, dzieki którym osiągają założone w swojej działalności cele” – powiedział Mariusz Pleban wiceprezes zarządu ZFPR.
Zaproszenie do jury przyjęli (w porządku alfabetycznym):
1. Adam Łaszyn, Prezes, agencja Alert Media
2. Agnieszka Grobelna, Członek Zarządu, agencja Profile
3. Agnieszka Nowaczkiewicz, Motorola, Dyrektor PR
4. Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu, Inteligo
5. Barbara Czerniawska, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, agencja ITBC Communication
6. Beata Jedynak, Dyrektor PR, Philips
7. Dariusz Chomka, Corporate PR Business Unit Director, agencja BCA
8. dr Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu PR, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
9. Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor PR, Daimler-Chrysler Automotive Polska
10. Jarosław Sroka, dziennikarz, Puls Biznesu
11. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Pracowni Marketingu Medialnego i PR, Uniwersytet Warszawski
12. Małgorzata Mejer, Rzeczniczka prasowa, Procter&Gamble
13. Mariusz Pleban, Dyrektor Zarządzający, agencja Multi Communications
14. Mirella Panek, Rzeczniczka prasowa, Amnesty International
15. Norbert Ofmański, Prezes, agencja On Board
16. Paweł Kastory, Prezes, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR)
17. Paweł Rabiej, Dyr. Marketingu i Rozwoju, Harvard Business Review
18. Paweł Trochimiuk, Prezes, Partner of Promotion
19. Ryszard Solski, Dyrektor Generalny, Sigma Intl.
20. Wojciech Romański, Redaktor naczelny, Businessman Magazine
Podczas pierwszego spotkania jury na przewodniczącą wybrana została Małgorzata Mejer – rzeczniczka prasowa firmy Procter&Gamble.
„Jest to już moje drugie tego typu doświadczenie” – powiedziała Małgorzata Mejer – „Po niezwykle pozytywnych wrażeniach z ubiegłorocznej edycji konkursu, nie miałam wątpliwości, by i w tym roku przyjąć zaproszenie do udziału w pracach jury. Jest to ważna impreza dla środowiska public relations w Polsce - pozwala pokazywać przykłady bardzo dobrych projektów i nagradzać najlepszych. Niezmiernie doceniam też powierzenie mi przez szacowne grono tej tak odpowiedzialnej funkcji i postaram się wypełnić ją najlepiej, jak mogę”.
Konkurs „Złote Spinacze” jest organizowany w Polsce już po raz drugi. Nowością tegorocznej edycji jest zwiększenie ilości kategorii konkursowych do ośmiu. Do sześciu wcześniejszych: PR korporacyjny, PR produktu, Kampania edukacyjna, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Public Affairs i Lobbing, Kampania społeczna dodane zostały: Komunikacja wewnętrzna oraz Event.
Do konkursu można zgłaszać projekty public relations zrealizowane w okresie 2003/2004. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 września 2004 r. Autorzy najlepszych kampanii otrzymają statuetki Złotych Spinaczy. Ogłoszenie wyników nastąpi na uroczystej Gali wieńczącej planowany na początek listopada br. Kongres PR. Konkurs będzie audytowany przez KPMG.
Dołącz do dyskusji: "Złote Spinacze ZFPR" 2004