Zentropy 'bazgrze' dla Plusa
Zentropy Partners przygotowało na potrzeby kampanii 'Nowe taryfy - Wybiły darmowe godziny' Plusa serwis bazgranie.pl.
Strona jest tworzona w czasie rzeczywistym przez internautów, którzy zapełniają ją własnoręcznie wykonanymi rysunkami.
Każdy uczestnik zabawy otrzymuje zaawansowaną aplikację do rysowania. Po stworzeniu swojego dzieła, podpisuje je komentarzem i wysyła do publikacji. Rysunek pojawia się na stronie po akceptacji moderatora. Wolne miejsce na własny rysunek łatwo znaleźć dzięki specjalnie przygotowanej, intuicyjnej nawigacji. Dodatkowymi elementami serwisu są między innymi: instrukcja tworzenia rysunków, linki do strony ze spotami TV i szczegółowa oferta.
„Serwis doskonale wpisuje się w klimat komunikacji promocji w innych mediach, jak telewizja czy prasa. Swobodne rysunki tworzone podczas długich rozmów telefonicznych stanowią centrum także komunikacji internetowej. Stworzyliśmy potężne narzędzie do rysowania: kilka przyborów o różnej grubości rysowanej linii (ołówek, długopis, marker, flamaster, gumka) oraz kilka kolorów do wyboru. Planujemy wspólnie z Klientem stopniowe zwiększanie atrakcyjności serwisu poprzez m.in. konkursy czy nowe funkcjonalności”– wyjaśnia Agnieszka Wasilewska, Account Executive w Zentropy Partners.
Serwis www.bazgranie.pl już od pierwszych dni funkcjonowania cieszy się ogromną popularnością.
W ciągu 48 godzin powstało ponad 500 rysunków, a z każdym dniem liczba ta dynamicznie rośnie. Promocja serwisu jest wsparta kampanią internetową, która została przygotowana również przez Zentropy Partners.
Dołącz do dyskusji: Zentropy 'bazgrze' dla Plusa