ZenithOptimedia wprowadza ZED Digital w Holandii
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia stworzyła departament mediów interaktywnych ZED Digital w Holandii.
Powstał on z połączenia zespołu specjalistów od reklamy on-line holenderskiego biura ZenithOptimedia i lokalnej agencji interaktywnej Breakaway. Obecnie ZED Digital Netherland tworzy siedem osób: strategów, plannerów i osób z doświadczeniem kreatywnym, które mogą dostarczać klientom kompleksową ofertę w dziedzinie komunikacji interaktywnej.
Stanowisko CEO ZED Digital Netherlands objęła Linda Boks.
Sieć ZenithOptimedia wprowadziła na rynek markę ZED Digital wiosną ub.r. Polska była w gronie krajów, które uruchomiły komórki ZED Digital jako pierwsze. Obecnie ZED Digital w Polsce zatrudnia 4 osoby. Dyrektorem zarządzającym jest Jarosław Sosiński.
– Szacujemy, że udział wydatków na internet w ramach grupy ZenithOptimedia w Polsce wzrośnie w tym roku z 3 do 5-6 proc.. Poza tym udało nam się zoptymalizować ofertę kosztową dla naszych klientów i co bardzo istotne w naszych strategiach internet pod względem możliwości komunikacyjnych jest traktowany bardzo szeroko. Dodatkowo, co bardzo istotne, nie ograniczamy się wyłącznie do Internetu, planujemy kampanie także w innych mediach interaktywnych – mówi Jarosław Sosiński.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia wprowadza ZED Digital w Holandii