„Zdrowie pełną parą” reklamuje Bonduelle
Startuje internetowa kampania wizerunkowa Bonduelle reklamująca linię warzyw gotowanych na parze. Za akcję odpowiadają firmy Peppermint oraz Codemedia.
Działania promują produkty z segmentu warzyw na parze Bonduelle, które wprowadzone zostały do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku. W akcji - pod hasłem „Zdrowie pełną parą” - występują brand heroes reprezentujący cztery produkty Bonduelle w puszkach: Mała Soczi (soczewica), Fasolman (fasola biała), Mr Cieciorka (groch) i Mocny Red (fasola czerwona).
Działania 14 marca będą prowadzone w serwisach kulinarnych, poświęconych zdrowiu i urodzie oraz kobiecych, a także na fanpage’u Bonduelle na Facebooku.
Za kreację kampanii opowiada agencja Peppermint, zaś za zakup i planowanie mediów dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowie pełną parą” reklamuje Bonduelle