SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zapnijcie szelki - nadchodzą musujące gumy, karmelki i żelki!

Do rodziny Zozoli dołączają nowe produkty - nowa kampania reklamowa autorstwa DEMO Effective Launching

Kampania obejmie stacje telewizyjne przeznaczone dla dzieci i młodzieży (Jetix, Zig Zap, Cartoon Network) oraz stacje ogólnopolskie (TVP, Polsat). Dwa nowe spoty - 30s dotyczący żelków i karmelków oraz 10s promujący gumy - będą emitowane w telewizji do końca czerwca. Media zakupił dom mediowy MediaCom.

Działania reklamowe, obok wprowadzenia na rynek nowych słodyczy, mają także na celu budowanie wizerunku całej marki Zozole. Dlatego kreacja żelków, karmelków oraz gum pozostaje w tym samym klimacie, co reklamy cukierków Zozole. Spotykamy znajomych - Zozola, Zozolkę oraz Zozololka - którzy porywają nas do swego kolorowego świata musujących słodyczy. Filmy wykorzystują znaną z poprzednich reklam Zozoli melodię, która stała się hitem wśród dzieci.

Rozpoczęta kampania jest kolejną realizowaną przez DEMO dla producenta Zozoli, firmy Mieszko SA. Dziełem agencji była także kreacja pierwszej kampanii Zozoli, która wygenerowała prawie dwukrotny wzrost znajomości marki wśród dzieci i blisko 30 proc. wzrost deklaracji spożycia (źródło: IQS Quant Group, 03-08/2004). DEMO było również twórcą kampanii budującej wizerunek czekoladek Mieszko.

Dołącz do dyskusji: Zapnijcie szelki - nadchodzą musujące gumy, karmelki i żelki!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl