Zakupy online w zagranicznych e-sklepach coraz popularniejsze w Europie
Europejscy internauci coraz częściej robią zakupy online w zagranicznych e-sklepach, w związku z czym rośnie udział tego kanału w całym rynku e-commerce.
Jak wynika z danych European Multi-channel and Online Trade Association (EMOTA), w 2013 roku internauci z Europy wydali na zakupy online 350 miliardów euro, z czego 306 miliardów euro w krajowych e-sklepach, a 44 miliardy euro - w zagranicznych.
EMOTA szacuje, że w 2014 roku udział transgranicznej sprzedaży w całym europejskim rynku e-commerce wzrośnie do 14 proc. (56 mld euro z 402 mld euro), a w roku 2018 sięgnie 20 proc., przy ponad podwójnym wzroście wartości (116 mld euro z 578 mld euro).
Dołącz do dyskusji: Zakupy online w zagranicznych e-sklepach coraz popularniejsze w Europie