Z Pulsu Biznesu do Dziennika
Marcin Ośmiałowski ma objąć stanowisko szefa reklamy Dziennika (Axel Springer Polska).
Obecnie Dziennik nie ma kierownika biura reklamy, a za całość odpowiada dyrektor reklam pionu prasy codziennej Axel Springer Polska Karol Skorupski.
Marcin Ośmiałowski pracuje obecnie jako dyrektor biura reklamy gazety Puls Biznesu.
Dziennika, który na rynku pojawił 18 kwietnia 2006 roku, cieszy się bardzo małym zainteresowaniem reklamodawców – wynika z danych firmy Expert Monitor.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | X.2006 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 227 290 779 zł |
GAZETA WYBORCZA | 88 667 944 zł |
RZECZPOSPOLITA | 15 617 674 zł |
FAKT | 14 672 270 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 742 456 zł |
DZIENNIK | 6 854 320 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2006 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 239 788 894 zł |
GAZETA WYBORCZA | 89 352 281 zł |
FAKT | 16 723 771 zł |
RZECZPOSPOLITA | 15 209 259 zł |
DZIENNIK | 8 167 516 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 684 526 zł |
SUPER EXPRESS | 6 909 655 zł |
Dołącz do dyskusji: Z Pulsu Biznesu do Dziennika