Z PTK Centertel do 4P research mix.
Beata Narojczyk przechodzi do 4P research mix
Z początkiem 2006 roku Beata Narojczyk odeszła z PTK Centertel, gdzie kierowała Biurem Komunikacji, Badań i Mediów, i obecnie jest dyrektorem badań 4P research mix, drugiej, co do wielkości, agencji badawczej z polskim kapitałem.
Beata Narojczyk ma bogate doświadczenie w badaniach rynku i komunikacji marketingowej. Rozpoczęła je w 1995 roku pracą badacza w agencji CASE, skąd niebawem przeszła na stanowisko senior marketing executive w RRM -Biurze Reklamy Radia Zet. Następnie była dyrektorem marketingu w Time &Space Media House, oraz menedżerem ds. badań w dwóch domach mediowych: Universal McCANN i Starcom. W latach 2001-2005 kierowała działem badań PTK Centertel, a ostatnio odpowiadała także za strategię komunikacji marketingowej.
W 4P research mix zastąpi na stanowisku dyrektora badań Małgorzatę Olszewską, która od początku roku pełni obowiązki wiceprezesa zarządu. 4P research mix powstała w 2003 roku i jest drugą, co do wielkości, nie-sieciową agencją badawczą. W swojej strategii rolę badacza widzi jako przewodnika po informacji rynkowej, który jest doradcą ds. market intelligence - rozpoznania rynku. W minionym roku firma odnotowała 40%wzrost obrotów, co z kwotą ponad dziesięciu milionów złotych plasuje ją około dziesiątej pozycji w rankingu OFBOR. Ma dwie własne fokusownie w centrum Warszawy, sieć 700 ankieterów, w tym 150 realizujących wywiady na laptopach (CAPI), a w styczniu uruchamia centrum z 32 stanowiskami CATI do realizacji wywiadów telefonicznych.
Dołącz do dyskusji: Z PTK Centertel do 4P research mix.