Wzrost wydatków na reklamę w Chinach
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę wChinach sięgnęły poziomu 244,9 miliarda juanów (34,99 miliardaamerykańskich dolarów).
W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego nakłady tebyły wyższe o 17 procent - informuje chińska agencja prasowaXinhua, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.
83 procent wydatków (204 miliardy juanów) zostało przeznaczonychna reklamę w telewizji. Tymczasem w przypadku mediów drukowanychnakłady reklamowe zwiększyły się o 14 procent.
Z kolei czołowymi kategoriami produktów, na które w Chinachprzeznaczono w I poł. bieżącego roku najwięcej pieniędzy nareklamę, były leki, medycyna i ochrona zdrowia oraz produkty dopielęgnacji skóry dla kobiet.
źródło: Xinhua
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę w Chinach