Wzrost popularności internetowych sklepów
W związku z trwającym sezonem świątecznych zakupów, brytyjscyinternauci coraz częściej odwiedzają sklepy online.
W czołowej dziesiątce najbardziej zyskujących na popularnościstron internetowych w październiku, sześć stanowiły serwisye-commerce - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej comScore.
Największy wzrost - o 54 procent w porównaniu z wrześniem - stałsię udziałem Woolworths Group plc, którego strony zanotowały 2,9miliona unikalnych odwiedzin. Zyskały również serwisy należące do:Boots plc (wzrost o 44 procent, 2,6 miliona unikalnych odwiedzin),Play.com (wzrost o 34 procent, 6,7 mln), Sony Online (wzrost o 22procent, 3,4 mln), Dixons Store Group (wzrost o 19 procent, 5,3mln) oraz HMV (wzrost o 15 procent, 4 mln).
W październiku najczęściej odwiedzaną przez brytyjskichużytkowników własnością internetową były strony należące do Google,które zanotowały 29,1 miliona unikalnych odwiedzin. Na kolejnychmiejscach znalazły się serwisy: Microsoftu (27,4 miliona unikalnychodwiedzin), eBay (22,2 mln), Yahoo (21,4 mln), BBC (18,9 mln), AskNetwork (15,9 mln), Amazon (14,3 mln), Wikipedii (14,2 mln), TimeWarner Network (14,2 mln) oraz Fox Interactive Media (12,7mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności internetowych sklepów