"Wprost" goni "Politykę"
W kwietniu 2006 roku "Polityka" miała największe wpływy na rynku reklamowym tygodników.
"Polityka" zarobiła 15 455 320 zł*, czyli o 3,2 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 574 735 zł (4 mln zł więcej niż rok wcześniej).
Trzecie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad pięciomilionowy wzrost wpływów z reklam.
Wśród tygodników z programem telewizyjnym najwięcej wpływów zanotował "Tele Tydzień" - wzrost z 5,3 mln rok temu do 5,8 mln zł.
IV.2006 | |
TOP tygodniki | Koszt [zł] |
Razem: tygodniki | 107 003 490 zł |
POLITYKA | 15 455 320 zł |
WPROST | 14 574 735 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 12 738 940 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 6 819 569 zł |
TELE TYDZIEŃ | 5 795 148 zł |
GALA | 5 719 526 zł |
PRZEKRÓJ | 5 057 812 zł |
PANI DOMU | 4 359 156 zł |
NAJ | 4 196 162 zł |
TELE MAGAZYN | 2 707 200 zł |
IV.2005 | |
TOP tygodniki | Koszt [zł] |
Razem: tygodniki | 79 313 664 zł |
POLITYKA | 12 237 301 zł |
WPROST | 10 146 257 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 7 644 450 zł |
TELE TYDZIEŃ | 5 364 072 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 5 220 469 zł |
GALA | 4 849 648 zł |
NAJ | 3 325 798 zł |
TELE MAGAZYN | 2 940 900 zł |
PANI DOMU | 2 728 716 zł |
AUTO ŚWIAT | 2 461 200 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "Wprost" goni "Politykę"