SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wprost" goni "Politykę"

W kwietniu 2006 roku "Polityka" miała największe wpływy na rynku reklamowym tygodników.

 "Polityka" zarobiła 15 455 320 zł*, czyli o 3,2 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 574 735 zł  (4 mln zł więcej niż rok wcześniej).
 
Trzecie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad pięciomilionowy wzrost wpływów z reklam.

Wśród tygodników z programem telewizyjnym najwięcej wpływów zanotował "Tele Tydzień" - wzrost z 5,3 mln rok temu do 5,8 mln zł.
 


IV.2006
TOP tygodnikiKoszt [zł]
Razem: tygodniki107 003 490 zł
POLITYKA15 455 320 zł
WPROST14 574 735 zł
NEWSWEEK POLSKA12 738 940 zł
PRZYJACIÓŁKA6 819 569 zł
TELE TYDZIEŃ5 795 148 zł
GALA5 719 526 zł
PRZEKRÓJ5 057 812 zł
PANI DOMU4 359 156 zł
NAJ4 196 162 zł
TELE MAGAZYN2 707 200 zł

 


IV.2005
TOP tygodnikiKoszt [zł]
Razem: tygodniki79 313 664 zł
POLITYKA12 237 301 zł
WPROST10 146 257 zł
NEWSWEEK POLSKA7 644 450 zł
TELE TYDZIEŃ5 364 072 zł
PRZYJACIÓŁKA5 220 469 zł
GALA4 849 648 zł
NAJ3 325 798 zł
TELE MAGAZYN2 940 900 zł
PANI DOMU2 728 716 zł
AUTO ŚWIAT2 461 200 zł


 
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "Wprost" goni "Politykę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl