WPP kupuje udziały w czeskiej agencji
Holding reklamowy WPP Group kupił większościowe udziały wAdvertures - czołowej internetowej agencji marketingowej z Czech.
Agencja została założona przed siedmioma laty w Pradze izatrudnia 28 osób - informuje serwis Brand Republic.
Czołowymi klientami korzystającymi z usług Advertures są czeskieMinisterstwo Spraw Zagranicznych, Clickforsky, Nokia, SunMicrosystems oraz EMC. W ubiegłym roku kalendarzowym agencjauzyskała dochód rzędu 1,5 miliona euro.
To kolejna z serii zagranicznych inwestycji holdingu, któregodyrektor wykonawczy Sir Martin Sorrell kontynuuje strategięrozwijania sieci na rynkach rozwijających się.
W ubiegłym miesiącu Enfatico - agencja stworzona przez WPPspecjalnie do obsługi firmy Dell - za nieujawnioną kwotę kupiławiększościowe udziały w AdPeople, duńskiej firmie dostarczającejprasowe wsparcie marketingowe dla amerykańskiego producentakomputerów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w czeskiej agencji