SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunek Wojciecha Olejniczaka

Wojciech Olejniczak rozpoczął działania zmierzające do wykreowania pozytywnego wizerunku.Wszystko, dlatego, że 'chce powalczyć o urząd prezydenta stolicy'.

 Jak czytamy w Dzienniku: „Wojciech Olejniczak (…) pilnie uczy się języków, jeździ po świecie, by zdobyć ogładę na salonach”. Zdaniem kolegów Olejniczaka, jego główne atuty to: młodość i ambicja oraz to, że jest „nieumoczony w afery”.

Jednak autorka artykułu przytacza argumenty specjalistów ds. marketingu politycznego, którzy zarzucają Olejniczakowi brak charyzmy i osobowości oraz wizerunek „plastikowego sztywniaka”. W ich opinii właśnie te elementy powinny ulec zasadniczej zmianie. Andrzej Grochowalski, specjalista od wizerunku, mówi, że Olejniczak obecnie wydaje się sztuczny: „powinien przestać zgrywać światowca, który zna się na francuskich winach. On pochodzi z ludu i z tego powinien zrobić swój atut”.

W rozmowie z Dziennikiem sam Olejniczak przyznał, że chce skorzystać z usług jednego z najsłynniejszych specjalistów od marketingu politycznego Francuza Jacques’a Segueli, współtwórcy sukcesu wyborczego Aleksandra Kwaśniewskiego. „Wątpię, by udało się zbudować nowy image Olejniczaka do czasu wyborów samorządowych” – komentuje Piotr Tymochowicz. – „Tym bardziej, że nie jest on osobą świeżą w polityce, ma już ugruntowany wizerunek”.

 
Źródło: Dziennik, Olejniczakowi marzy się Warszawa, Joanna Żebrowska, 29.05.06, s. 11 - Proto.pl

Dołącz do dyskusji: Wizerunek Wojciecha Olejniczaka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl