Wirtualny urząd
Łodzianie będą mogli już w połowie stycznia załatwić wiele urzędowych spraw przez Internet.
Dobiegają bowiem końca prace przy wdrażaniu projektu elektronicznego urzędu miasta - podał "Nasz Dziennik".
Od 15 stycznia na stronie internetowej www.eurzad.uml.lodz.pl będą sukcesywnie udostępniane kolejne pakiety formularzy, które umożliwią załatwienie około stu spraw, związanych między innymi z zameldowaniem, dowodem rejestracyjnym czy zasiłkami. W kolejnych latach system ma się rozrastać tak, aby można było załatwić przez Internet każdą sprawę nie wymagającą osobistej obecności w urzędzie.
Osoby nie mające dostępu do Internetu będą mogły skorzystać z dziesięciu tak zwanych furtek miejskich, otwartych w delegaturach urzędu miasta i niektórych większych sklepach. Dotychczasowy koszt projektu to 17 milionów złotych. Trzy czwarte tej sumy pokryła Unia Europejska.
Dołącz do dyskusji: Wirtualny urząd