Wiosenna promocja marki Hellmann's
Pod hasłem "Wolność Smaku" Unilever rozpoczął promocję konsumencką wybranych produktów marki Hellmann's. Za opracowanie koncepcji i strategii akcji oraz jej realizację odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland)
Promocją objęte są produkty Hellmann's w opakowaniach stojących na zakrętce: ketchup łagodny i pikantny, majonez i musztarda. Promocja oparta jest na mechanizmie loterii. Aby wziąć w niej udział należy kupić co najmniej 2 różne produkty Hellmann's stojące na zakrętce i wysłać SMS-a z hasłem "HELMANNS WOLNOSC SMAKU" na numer 7141. W każdą sobotę, od 7 maja do 25 czerwca 2005, w drodze losowania zostanie wyłonionych pięciu kandydatów do nagrody, z którymi następnie skontaktuje się przedstawiciel Radia Zet i zada pytania dotyczące szczegółów z promocyjnych opakowań produktów. Jeśli osoba, do której zostanie wykonany telefon, zakupiła 2 różne produkty Hellmann'sa i prawidłowo odpowie na zadane pytanie otrzyma 2000 zł, w przypadku gdy w jej posiadaniu znajdą się 3 lub 4 produkty Hellmann'sa wartość nagrody wzrośnie odpowiednio do 3000 lub 4000 zł.
O promocji "Hellmann's Wolność Smaku" będzie można dowiedzieć się także z Radia Zet. W ramach komunikacji BTL w sieciach handlowych oraz w wybranych punktach sprzedaży detalicznej zostaną umieszczone materiały POS oraz odbędą się degustacje produktów. W trakcie trwania promocji bedą dodatkowo rozdawane próbki produktów (sampling).
Mechanikę akcji, strategię komunikacji BTL, w tym kreację materiałów POS oraz opakowań promocyjnych przygotowała agencja IQ Marketing.
Kampania promocyjna potrwa do końca czerwca 2005.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna promocja marki Hellmann's