SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna oferta Opla

General Motors Poland rozpoczął wiosenną ofensywę, przygotowując nową ofertę dotyczącą Astry III, Zafiry oraz Vectry.

Celem trzech ogłoszeń prasowych, które będą rotowane, jest zainteresowanie promocyjnym programem kredytowym w GMAC Banku oraz możliwością przetestowania każdego z modeli nawet przez 3 dni.

Działania reklamowe obejmują prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polityka, Viva, Gala) i są adresowane do różnych klientów, w zależności od określonego modelu samochodu.

Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Erickson Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna oferta Opla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl