Wielkie zmiany studenckie
Nowy rok "Gazeta Studencka" rozpoczyna od wielkich zmian
Od nowego roku "Gazeta Studencka", jeden z największych miesięczników skierowanych do środowiska studenckiego, będzie ukazywała się w nowym formacie - A4 plus. Magazyn zwiększy objętość do około 70 stron. Zmiana layoutu oznacza także wprowadzenie nowych działów traktujących o tematyce najbardziej interesującej dla studentów - praca, kariera, finanse.
"Nasz nowy wygodny format to efekt kompromisu pomiędzy oczekiwaniami reklamodawców i czytelników" - mówi redaktor naczelny Robert Pawłowski. "Zbliżamy się do formatu magazynowego, a mimo to zaproponujemy porównywalne lub niższe ceny reklam. Nie możemy również przymykać oka na komfort czytelników, którzy czytają nas w pociągach, w kawiarniach, a nawet "pod ławką" w salach wykładowych. Dla nich nowy format będzie poręczny, a równocześnie pozwoli zachować pełną przejrzystość, która jest charakterystyczna dla czasopism z górnej półki, nastawionych bardziej na treść niż obrazki."
Nowy format to nie jedyna zmiana, jaką szykuje wydawca miesięcznika Fundacja Optimi Elaturi. Od stycznia zwiększony zostanie także nakład gazety z 51 tys. egzemplarzy do ponad 100 tys. egzemplarzy dystrybuowanych w całej Polsce - na wyższych uczelniach państwowych i prywatnych, w akademikach, księgarniach akademickich oraz klubach studenckich, a także na wybranych imprezach kulturalnych i studenckich, nad którymi Gazeta Studencka obejmuje patronat medialny.
Wydawca jest także w trakcie formalizowania działań, które mają na celu objęcie tytułu od stycznia kontrolą prasy i badaniami.
Wraz ze zmianą wyglądu tytułu zmianie ulegną także ceny i formaty powierzchni reklamowych. Nowe ceny czynią "Gazetę Studencką" najatrakcyjniejszym medium na rynku prasy studenckiej (np. strona 1/1 - 10 000 zl.).
Dołącz do dyskusji: Wielkie zmiany studenckie