Wielka kampania w galeriach handlowych
W weekend w galeriach handlowych w całym kraju ruszyła nowatorska kampania dla produktów marki Kinder z portfolio firmy Ferrero.
Potrwa kilka miesięcy, w jej ramach zaplanowano szereg narzędzi marketingu bezpośredniego - animacje, zabawy i konkursy dla dzieci oraz niestandardowe materiały BTL. Koncepcja akcji została opracowana przez agencję reklamową Communication Unlimited.
Jako pierwsze odbędą się działania dla dwóch marek: Kinder Delice i Kinder Niespodzianka. Kinder Niespodzianka w tym sezonie dostarcza dzieciakom odrobiny magii i nawiązuje do kampanii telewizyjnej „Magic lessons”. W ramach akcji w galeriach handlowych dla wszystkich chętnych zorganizowane będą „magiczne lekcje”. Dzieci otrzymują nagrody za odgadnięcie, o jakiej bajkowej postaci z przedstawionych obrazków mówi prowadzący. Kinder Delice będzie promowana przez postać Supermana z najnowszego filmu. W galeriach pojawią się bohaterskie miasteczka, pełne atrakcji i elementów edukacyjnych dla dzieci. Będzie można zrobić sobie zdjęcie z superbohaterem, sprawdzić, czy ma się tyle siły, co on i namalować własną wersję postaci. Za prowadzenie animacji w tym przypadku odpowiada agencja Kid&Young. Akcje uzupełniają promocje przy półkach sklepowych oraz oryginalny branding sklepów – na przykład podwieszane bannery z postacią Supermana wyglądają, jakby naprawdę odwiedził on sklep.
Agencja Communication Unlimited współpracuje z firmą Ferrero już od 5 lat. W portfolio agencji znajdują się takie marki włoskiego koncernu, jak brandy Kinder, Rafaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri i Nutella. Pomysł nietypowych akcji dla produktów Kinder zrodził się, gdy agencja zastanawiała się nad nowymi, skuteczniejszymi kanałami przekazu. Opracowując pomysł kampanii dla Kinder postanowiła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z sektorem usługowym, zwłaszcza galeriami handlowymi.
„Kampania w galeriach handlowych wykorzystuje nowatorskie narzędzie marketingowe opracowane przez Communication Unlimited – Kręgi Synergii. To taki sposób komunikacji, który ma na celu dotarcie do konsumenta w momencie, gdy jest najbardziej podatny na przekaz perswazyjny – mówi Elżbieta Wojtczak, dyrektor generalny Communication Unlimited – strategia zakłada zaangażowanie konsumenta w reklamę, stworzenie przekazu interaktywnego. Stąd wykorzystanie niestandardowych mediów – galerii handlowych oraz dobór narzędzi marketingowych w postaci animacji i zabaw. Przekaz jest przyjmowany jako wybrany samodzielnie, własny.”
Akcje dla Kinder Delice i Kinder Niespodzianki będą prowadzone we wrześniu, później kampania obejmie kolejne produkty.
Dołącz do dyskusji: Wielka kampania w galeriach handlowych