Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowychtransakcjach
87 procent konsumentów przeprowadzających transakcje onlinenapotkało na problemy z nimi związane.
Jak informuje eMarketer, powołując się na badanie HarrisInteractive przeprowadzone na zlecenie firmy Tealeaf, 42 procentrespondentów mających takie problemy przechodziło dokonkurencyjnego serwisu albo całkowicie rezygnowało ztransakcji.
Kolejne 52 procent badanych, którzy doświadczyli złej obsługiklienta przy kontaktowaniu się z daną firmą, całkowiciezaprzestawało robienia z nią interesów.
Nieudane transakcje online mają także spory wpływ na tychkonsumentów, którzy nie przechodzą od razu do konkurencji, alewciąż próbują kupować od firm, z którymi mieli problemy.
53 procent respondentów napotykających na takie problemy próbujesię kontaktować z serwisem obsługi klienta. Aż 49 procentom takichosób nie udało się załatwić swojej sprawy w ten sposób. Co więcej,68 procent stwierdziło, że osoby z którymi się kontaktowali niemiały wiedzy na temat serwisu internetowego swojej firmy, a 70procent miało poczucie, że osoby te nie rozumiały na czym polegaistota problemu.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowychtransakcjach