SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej „Kuchni” w „Świecie Kobiety”

Miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) od wydania czerwcowego, które ukazało się 5 maja, wprowadził zmiany w dziale „Kuchnia”. Numer wspiera kampania reklamowa.

Objętość działu „Kuchnia” zwiększona została z 13 do 22 stron i pojawiły się w nim nowe rubryki m.in. z przepisami na desery, danie sezonowe czy tradycyjne polskie dania. Dział otrzymał też nową szatę graficzną. „Kuchnia” poszerzona została kosztem stron z poradami dot. finansów w kryzysie, które znikły z magazynu, stąd objętość całego pisma nie uległa zmianie.

Czerwcowe wydanie „Świata Kobiety” ukazało się w normalnej cenie 2,90 zł. Promowane jest ono w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Za kreację spotu odpowiada agencja Happy Hours, a media zakupił Mediaedge:CIA.

W 2009 roku średnia sprzedaż ogółem „Świata Kobiety” wyniosła 431 874 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Więcej „Kuchni” w „Świecie Kobiety”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jogurt z bakteriami
Imperium egoizmu wsi okołopolskiej się kruszy. Pierwszy Wieśniak to cham w gumofilcach. Zwalniał silnych i kompetentnych a promował posłuszne szczury (np. Kutas). Co tam się działo w tych lochach na Motorowej i w Al USA to tylko jeden kurdupel Namysł wie... lodziarnia i to pod biurkiem w godzinach pracy. Jednak najgorsza patologia jaka tam się rozwinęła to SITWA. Był czas kiedy SITWA zwalniała nowych dyrektorów biura reklamy. Teraz nawet sitwa się kruszy, bo tak to jest ze szczurami, że jak są głodne to same się zżerają. Perpektywy marne dla pisemek toaletowych. Niedługo i sam herr Chłop będzie zżerał swoje szczury. Nyndza i zgrzytanie siekaczami... wrrrrr
0 0
odpowiedź
User
Franzi
Uwaga, Iza zaczyna gotować...
0 0
odpowiedź