'Widzisz, wiesz, kupujesz!'
Ruszył drugi etap zakrojonej na szeroką skalę kampanii społecznej'W pełni zaradni'.
Billboardy i citylighty na ulicach największych polskich miast,ogłoszenia w tygodnikach opinii, ulotki rozdawane w supermarketachoraz direct mail skierowany bezpośrednio do pracodawców - to tylkoniektóre z działań w ramach kampanii "W pełni zaradni", które majązachęcić pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Słonecznożółty znak kampanii społecznej "W pełni zaradni"pojawił się na 300 billboardach oraz 800 citylightach w kilkunastunajwiększych miastach Polski. Mieszkańcom Warszawy, Krakowa,Szczecina, Gdańska, Chorzowa, Łodzi, Poznania i innych miastbillboardy oraz citylighty przypominają o kampanii "W pełnizaradni". Przekonują także, że warto zwracać uwagę na towary iusługi oznaczone znakiem kampanii, ponieważ są oferowane przezodpowiedzialnych społecznie pracodawców.
- Liczymy, że tak szeroko zakrojona akcja zachęci pracodawców dowzięcia udziału w konkursie. W końcu dajemy im "dobry znak". To dlaklientów dobry powód, by kupować towary i usługi nim oznaczone, adla pracodawców to pretekst, żeby się nim chwalić - powiedziałMateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, pomysłodawcakampanii społecznej "W pełni zaradni".
Jednym z kluczowych elementów kampanii "W pełni zaradni" jestkonkurs dla pracodawców, którzy zatrudniają osoby zniepełnosprawnością. Wyróżnieniem w konkursie jest prawo doposługiwania się znakiem kampanii społecznej "W pełni zaradni".Hasło umieszczone na billboardach oraz citylightach "Widzisz,wiesz, kupujesz" odnosi się właśnie do słonecznego znaku kampanii,który nagrodzone przedsiębiorstwa będą mogły zamieszczać naopakowaniach swoich produktów, w ofertach usług oraz na materiałachpromocyjnych.
O konkursie przypominają także maile wysyłane bezpośrednio doponad 10 tysięcy pracodawców. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursudla pracodawców można nadsyłać do dnia 10 listopada 2007 r.Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowejprojektu www.wpelnizaradni.pl.
Akcja koordynowana jest przez grupę sześciorga osóbniepełnosprawnych, które na potrzeby projektu zostały zatrudnioneprzez pomysłodawcę kampanii społecznej "W pełni zaradni" GrupęEskadra. Własnym przykładem chcą oni pokazać pracodawcom, że osobyniepełnosprawne są pełnowartościowymi pracownikami.
Dołącz do dyskusji: 'Widzisz, wiesz, kupujesz!'