SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Warsaw Shore” hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.

Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Po czterech tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 141 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl

Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Np. drugi miał 140 tys. widzów , a czwarty śledziło już 153 tys. osób.  Format notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 10 listopada do 1 grudnia br.  wynosił odpowiednio 0,12 proc. i 0,23 proc.

Topowe odcinki “Warsaw Shore”

Top odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

01-12-2013

152 817

2,67%

24-11-2013

149 994

2,00%

17-11-2013

140 116

2,08%


W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,39 proc. plasuje się muzyczna Eska TV. Kolejne lokaty zajmują 4fun.tv (0,31 proc.) i Viva Polska (0,19 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie komercyjnej.

“Warsaw Shore” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska – Warsaw...

141 211

2,14%

3,25%

Eska TV

25 285

0,39%

0,61%

4fun.tv

20 214

0,31%

0,53%

Viva Polska

12 380

0,19%

0,22%


Budzące kontrowersje reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska (dowiedz się więcej).

Wprowadzenie programu na antenę wsparte było kampanią reklamową obejmującą głównie internet, a także outdoor i kina (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Warsaw Shore” hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
nie ma czym się chwalić - za 10 lat puszczą pornusa i też będą zachwyty jak im popularność rośnie. to są telewizyjne rzygi
0 0
odpowiedź
User
pavv
Znowu policzyli oglądających, psa i pająka na ścianie. U mnie w domu zwykle oglądalność wielu programów i filmów wynosi 3-4 osoby, a fizycznie to jest 1 lub 2 osoby. Przykładowo wczoraj żona oglądała Klan, ja siedziałem przy laptopie, a córka rozwiązywała lekcje. Teoretyczna oglądalność: 3. Praktyczna: 1.
Inna sprawa to co to za oglądalność 100 tys? Mniejsze miasteczko to raptem jest... no ale MTV zapłaciła za to, żeby na portalach ukazał się w/w artykuł. Może za miesiąc będzie o 1 tys więcej... chociaż raczej nie, bo ci co teraz oglądają mają resztki komórek mózgowych które wystarczają do ogarniania (nie rozumienia) kolorowych obrazków, a za miesiąc już nie będą mieli żadnej. Nowych widzów nie ma skąd wziąć.
0 0
odpowiedź
User
Kurdupel
Nigdy tego nie oglądałem, ale te filmiki pokazują, że ludzie zachwycają się tym, co widzieli za młodu na dyskotekach. Jak księżniczka z pakerem mówią do siebie czule zaczynając lub kończąc zdanie słowem "kur..a". Aż wstyd tego słuchać.
0 0
odpowiedź