Volvo XC60 reklamowane z City Safety (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Volvo XC60. Akcję przygotowały agencje Amsterdam Arnold, Good i K2 Internet oraz dom mediowy Mindshare.
Reklamy Volvo XC60 podkreślają przede wszystkim zastosowany w nim system City Safety, który przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby monitoruje ruch przed samochodem. Dzięki temu jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, Volvo automatycznie zahamuje. Kampania ma też prezentować bogate wyposażenie Volvo XC60.
Akcja reklamowa, zaplanowana na dwa miesiące, obejmuje telewizję, radio, prasę (tygodniki opinii, miesięczniki dla kobiet, magazyny biznesowe i motoryzacyjne), internet (główne portale, reklamy w mobile RSS) outdoor (billboardy, backlighty i frontlighty w ośmiu dużych miastach) oraz działania prowadzone lokalnie przez autoryzowanych dealerów Volvo. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Amsterdam Arnold, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja reklamowa Good (wcześniej Brainshop U-boot). Reklamy elektroniczne przygotowała agencja K2 Internet, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Volvo XC60 reklamowane z City Safety (wideo)