„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Volkswagena promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2019. Akcja, pod hasłem „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę”, to pierwszy w Polsce projekt marketingowy z nową identyfikacją marki Volkswagen.
Spoty z kampanii podkreślają jakość samochodów Volkswagen, odwołując się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszej reklamy jest mężczyzna, którego zawodzą urządzenia w nowoczesnym domu, a komfort znajduje dopiero w aucie tej marki.
Kampania podkreśla, że w ramach oferty wyprzedażowej można uzyskać do 20 tys. zł rabatu.
To pierwsza na polskim rynku akcja reklamowa Volkswagena wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki, zaprezentowaną w połowie września.
Działania są realizowane w telewizję i internecie (m.in. w social media).
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)