"Viva" kontra "Gala"
Czytelnicy i reklamodawcy najchętniej wybierają "Vivę!"
Po czwartkowej informacji wydawnictwa G+J o sukcesie tygodnika "Gala" w poniedziałek Edipresse poinformowało, że dwutygodnik "Viva!" jest najchętniej czytanym magazynem w grupie pism ekskluzywnych i "people" - czyta go 2 468 000 osób*.
Dwutygodnik"Viva!" ma też najwyższe czytelnictwo w grupach najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców**, wyprzedając takie tytuły jak "Twój Styl", "Elle", "Cosmopolitan" czy "Gala". Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że im bardziej wykształcona i zamożna jest badana grupa, tym wskaźniki czytelnictwa "Vivy!" są wyższe.
Fakt ten znalazł odzwierciedlenie w reklamowych wynikach tytułu. Dwutygodnik "Viva!" ma bowiem najwyższe wpływy reklamowe wśród wszystkich magazynów kobiecych na polskim rynku - 25 305 308 zł *** (I półrocze-Expert Monitor).
Średnia sprzedaż "Vivy!" jest jedną z większych wśród pism ekskluzywnych i "people", w okresie I-IV 2003 wyniosła 252 976 egzemplarzy, o 60 tys. egzemplarzy więcej niż średnia sprzedaż Gali**** w tym samym okresie.
* PBC General, I-VI 2003, grupa wszyscy, CCS;
** PBC General, I-VI 2003, COW, grupa kobiety, 20-44, miasta, wykszt. średnie+;
*** Expert Monitor, I-VI 2003;
****ZKDP, I-IV 2003, średnia sprzedaż.
Dołącz do dyskusji: "Viva" kontra "Gala"