Viessmann: Ciepło leży w naszej naturze
Pod hasłem "Ciepło leży w naszej naturze" przebiega kampaniareklamowa grzejników Viessmann. Akcja obejmuje radio, prasę,internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Prowadzona od początku września kampaniaViessmann reklamuje ofertę systemów grzewczych tejfirmy, przede wszystkim grzejniki uniwersalne V6. Layout z hasłem"Ciepło leży w naszej naturze" przedstawia kobietę i dziecko, co mawywoływać pozytywne emocje. Kampania jest skierowana zarówno doklientów detalicznych, jak też deweloperów i instalatorów.
Akcja obejmuje prasę (Murator, M jak mieszkanie, Ładny Dom,Villa, Architektura i Biznes, Dobre Wnętrze, Polityka, Builder,Systemy Instalacyjne, Zbuduj dom, Rzeczpospolita, wybranemiesięczniki i dwumiesięczniki branżowe), internet (pozycjonowaniew wyszukiwarce Google, mailing do klientów, instalatorów,sprzedawców i developerów, reklamy w serwisach budujemydom.pl,systemyinstalacyjne.pl i dom.pl), outdoor (tablice wielkoformatoweprzy drogach) oraz salony firmowe Viessmann (ekspozytury, roll-upy,plakaty, ulotki), a od 14 do 20 września jest prowadzona również wRadiu Zet. Kreacja kampanii jest adaptacją globalnego projektu, aplanowaniem i zakupem mediów oraz przygotowaniem spotu radiowegozajęła się agencja Testa Communications.
Dołącz do dyskusji: Viessmann: Ciepło leży w naszej naturze