Urodzinowe „Show”: więcej stron, tekst Piotra Kraśki i kampania
Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer). Numer będzie mieć większą objętość i wsparty zostanie kampanią promocyjną.
W magazynie znajdą się trzy wywiady (m.in. z Grażyną Torbicką i Maciejem Dowborem), tekst Piotra Kraśki o pierwszych damach w Stanach Zjednoczonych oraz podsumowanie czterech ostatnich lat w show biznesie, a także urodzinowe konkursy. Wydanie wraz z działem „Show Style” liczyć będzie 124 strony.
Urodzinowy numer „Show” ukaże się w nakładzie 635 tys. egz. i w cenie 1,60 zł (o 10 gr większej niż zwykle). Wsparty jest kampanią reklamową w telewizji (m.in. TVP 1, TVP2, TVN, Polsat), w internecie (Interia.pl) oraz w radiu (RMF FM). Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a media zaplanował MEC.
W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem „Show” wyniosła 433 150 egz. (dane ZKDP, dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe „Show”: więcej stron, tekst Piotra Kraśki i kampania