Urodzinową metamorfozę Gali reklamuje Kayah
W poniedziałek na 5-te urodziny ukaże się zmienione wydanie tygodnika Gala w odświeżonej formule graficznej i merytorycznej.
Wg zapewnień wydawcy pisma - G+J Polska - nowy layout ma bardziej ekskluzywny i kobiecy charakter, wprowadzono nowe fonty i sposób łamania. Autorem nowej szaty graficznej jest Piotr Dołowski - dyrektor artystyczny Gali.
Rozbudowana została część magazynowa pisma, powiększono dział mody i urody, który zyskał otwarcie zatytułowane „Moda Uroda Trendy”. Powstały rubryki: „Top uroda” - gdzie redakcja prezentuje najlepsze jej zdaniem kosmetyki tygodnia oraz „Styl bycia” – ekskluzywne nowości ze świata mody i urody, gdzie Agnieszka Maciejak (znana projektantka i szefowa mody Gali) wybiera modowy hit tygodnia. Czytelniczka znajdzie również w urodzinowej Gali nowy dział „Podróże”. Bardziej ekskluzywny jest także sposób prezentowania rubryk: Zdrowie, Smaki, Kultura.
W części people powstały unikalne rubryki: „Wydarzenie Tygodnia” – gdzie gwiazdy komentują spektakularne wydarzenie ze świata show biznesu oraz „Wywiad Tygodnia” – wybór redakcji najbardziej emocjonalnego i ekskluzywnego wywiadu. Część people zamyka nowy format „Pasje”, w którym znani ludzie odkrywają swoje niezwykłe pasje i marzenia.
Zmianom uległa także strona internetowa Gali.
„Poprzez te wszystkie zmiany chcemy podkreślić ekskluzywny i jednocześnie aktualny charakter Gali”, mówi Katarzyna Przybyszewska – redaktor naczelna Gali. „Nasi czytelnicy w jednoznaczny sposób określają Galę jako pismo luksusowe, dlatego rozbudowaliśmy jego część lifestylową. Jednocześnie cykl wydawniczy, umożliwiający dużą aktualność jest naszym atutem i to znalazło odbicie w nowej formule.”
W urodzinowym numerze redakcja ogłosiła wielki konkurs, nagrodami są m.in. weekend w Cannes, Monte Carlo i na Majorce. Pobyt w Londynie z możliwością zwiedzenia Muzeum Figur Woskowych, Zakupy u światowych projektantów, czy bilet na koncert megagwiazdy – Madonny. Do części nakładu zostanie dołączona torba z modnym, kwiatowym nadrukiem.
Na okładce urodzinowej Gali jest Kayah, ona także reklamuje to wydanie w spocie telewizyjnym.
Jubileuszowa Gala reklamowania jest w TV (stacje: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, TVN Style, Polsat, TV 4), Radio ZET: wspólny plebiscyt (trwający 2 tygodnie), w Internecie: gala.pl, bizz.pl; onet.pl oraz w magazynach G+J Polska (Glamour, Focus, Naj, Claudia).
Średnia sprzedaż Gali na wydanie w okresie styczeń-marzec 2006 wynosiła 164 621 i była o 25,4% w porównaniu z takim samym okresem 2005 roku. (Źródło: ZKDP)
Czytelnictwo Gali za okres styczeń-maj 2006 wynosi 2 664 044 i jest wyższe o 36,2% w porównaniu z takim samym okresem 2005 roku (źródło: PBC General SMG/KRC, wskaźnik CCS, styczeń-maj 2006, cała populacja, n=17 600)
Dołącz do dyskusji: Urodzinową metamorfozę Gali reklamuje Kayah