Udany rok Multi Communications
W 2005 r. agencja Multi Communications osiągnęła przychód w wysokości 9 milionów złotych.
Dynamika wzrostu przychodu w stosunku do roku poprzedniego przekroczyła 50 %.
Rok ubiegły upłynął pod znakiem poszerzania portfolio klientów stałych i współpracujących na zasadach case to case zarówno w dziale Public Relations, jak i w dziale Event Management. W 2005 r. do grona klientów Multi Communications dołączyli: LeasePlan Fleet Management (Polska), Koegel, UTA, Beko S.A., Ernst&Young, Wyeth Polska, Kredyt Bank, TUiR Warta oraz Interchemall.
"Na rok 2006 planujemy 35 % wzrost przychodów. Zależy nam na tym, aby dynamika rozwoju agencji była wyższa od 30 % dynamiki rozwoju naszej branży. Jesteśmy przekonani, że uda nam się to osiągnąć głównie dzięki zwiększeniu wartościowego udziału w przychodzie takich usług jak: programy z zakresu CSR, B2B PR i komunikacji wewnętrznej. Jednocześnie planujemy zwiększenie zatrudnienia o 8 osób” - informuje Mariusz Pleban, partner zarządzający Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Udany rok Multi Communications