TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 13,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,42 pkt. proc. i wyniósł 10,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po spadku o 0,74 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,44 proc.; w dół o 0,72 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,50 proc.; do góry o 1,32 pkt. proc.), TVN24 (3,74 proc.; + 0,37 pkt. proc.), TV Puls (3,31 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TV6 (1,49 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,10 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
02.10 - 08.11.2015 r. |
09.10 - 15.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
868 624 |
12,56% |
971 180 |
13,01% |
2 |
Polsat |
840 336 |
12,15% |
801 102 |
10,73% |
3 |
TVN |
768 435 |
11,11% |
774 504 |
10,37% |
4 |
TVP2 |
633 957 |
9,16% |
630 184 |
8,44% |
5 |
TVP INFO |
220 222 |
3,18% |
335 947 |
4,50% |
6 |
TVN24 |
233 026 |
3,37% |
279 251 |
3,74% |
7 |
TV4 |
237 885 |
3,44% |
255 633 |
3,42% |
8 |
TV PULS |
195 498 |
2,83% |
247 406 |
3,31% |
9 |
TVN7 |
230 871 |
3,34% |
240 107 |
3,22% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
106 186 |
1,53% |
114 173 |
1,53% |
11 |
Puls 2 |
103 909 |
1,50% |
114 000 |
1,53% |
12 |
TVP Seriale |
99 852 |
1,44% |
111 656 |
1,50% |
13 |
TV6 |
92 932 |
1,34% |
110 989 |
1,49% |
14 |
Polsat News |
72 481 |
1,05% |
103 361 |
1,38% |
15 |
Polsat2 |
98 282 |
1,42% |
101 840 |
1,36% |
16 |
TVP Rozrywka |
66 155 |
0,96% |
82 352 |
1,10% |
17 |
TVP Regionalna |
83 365 |
1,20% |
75 176 |
1,01% |
18 |
Stopklatka |
65 940 |
0,95% |
74 446 |
1,00% |
19 |
Polo TV |
52 502 |
0,76% |
57 573 |
0,77% |
20 |
ATM Rozrywka |
48 335 |
0,70% |
53 784 |
0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,68 pkt. proc. do 12,64 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 1,62 pkt. proc. do 11,68 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,20 proc., po wzroście o 0,94 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,68 pkt. proc. do 7,30 proc.).
Wszyscy 16-49 |
02.10 - 08.11.2015 r. |
09.10 - 15.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
364 326 |
13,32% |
378 502 |
12,64% |
2 |
Polsat |
363 744 |
13,30% |
349 774 |
11,68% |
3 |
TVP1 |
225 876 |
8,26% |
275 590 |
9,20% |
4 |
TVP2 |
218 266 |
7,98% |
218 684 |
7,30% |
5 |
TV PULS |
90 162 |
3,30% |
126 462 |
4,22% |
6 |
TV4 |
107 587 |
3,93% |
111 755 |
3,73% |
7 |
TVN7 |
104 509 |
3,82% |
110 722 |
3,70% |
8 |
TVN24 |
63 152 |
2,31% |
80 186 |
2,68% |
9 |
TVP INFO |
40 421 |
1,48% |
62 081 |
2,07% |
10 |
TV6 |
46 339 |
1,69% |
56 383 |
1,88% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
49 669 |
1,82% |
54 956 |
1,84% |
12 |
Puls 2 |
50 501 |
1,85% |
54 177 |
1,81% |
13 |
TVP Seriale |
46 073 |
1,68% |
48 517 |
1,62% |
14 |
Polo TV |
34 497 |
1,26% |
37 746 |
1,26% |
15 |
Polsat2 |
36 287 |
1,33% |
37 026 |
1,24% |
16 |
Polsat News |
20 440 |
0,75% |
36 317 |
1,21% |
17 |
TVP Rozrywka |
23 874 |
0,87% |
33 314 |
1,11% |
18 |
Stopklatka |
26 625 |
0,97% |
30 100 |
1,01% |
19 |
ATM Rozrywka |
24 100 |
0,88% |
26 984 |
0,90% |
20 |
Fokus TV |
20 361 |
0,74% |
25 788 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych