SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 najbardziej opiniotwórcze w listopadzie. Wirtualnemedia.pl cytowane 1484 razy

TVN24 po raz drugi w tym roku zostaje najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W listopadzie stacja wyprzedziła „Gazetę Wyborczą” i RMF FM. W czołówce portali internetowych są Wirtualnemedia.pl. 

Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów po raz kolejny zajmuje TVN24 z wynikiem przeszło 4,6 tys. wzmianek. Stacja wysoki wynik zawdzięcza m.in. cytowaniom rozmowy Moniki Olejnik z nowym marszałkiem Sejmu Szymonem Hołownią w programie „Kropka nad i”.

Drugą „Gazetę Wyborczą” wzmiankowano ponad 3,7 tys. razy (wzrost o cztery pozycje w zestawieniu). Podium zamyka RMF FM z liczbą przeszło 3,5 tys. powołań.

Do rankingu TOP15 powracają także Wirtualnemedia.pl, z awansem o cztery pozycje i odnotowują niemal 1,5 tys. wzmianek. Inne media w listopadzie cytowały nasz informacje o wniosku związkowców z TVP, którzy domagają się od swojego pracodawcy świątecznego dodatku finansowego, a także o organizacji tegorocznego „Sylwestra Marzeń” przez TVP.

 

Onet liderem portali internetowych, wysoko Wirtualnemedia.pl

Na czele najbardziej opiniotwórczych portali jest w listopadzie Wirtualna Polska z wynikiem ponad 3,5 tys. powołań. Na drugim miejscu z liczbą ponad 3,1 tys. wzmianek znajduje się Onet, a trzecie z wynikiem niespełna 2,2 tys. powołań należy do Interii. 

Czwarte miejsce zajmują Wirtualnemedia.pl z wynikiem 1484 cytowań.


„Wprost” najbardziej opiniotwórczy w prasie

Zestawienie polskich tygodników i dwutygodników otwiera „Wprost” z liczbą 593 odwołań w innych mediach. Drugie miejsce obejmuje „Viva”, a trzecie „Sieci”. 


W kategorii dzienników miejsce pierwsze zajmuje „Gazeta Wyborcza” przed „Rzeczpospolitą” i „Faktem”.

TVN24 liderem w telewizji

TVN24 – dzięki liczbie ponad 4,6 tys. cytowań – zajmuje nie tylko pierwsze miejsce w całym zestawieniu, ale i wyraźnie dominuje wśród stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu plasuje się Polsat News z liczbą niespełna 3 tys. powołań. Trzecie miejsce – z wynikiem blisko 2,1 tys. wzmianek – zajmuje TVP Info.
 

Z wynikiem przeszło 3,5 tys. wzmianek RMF FM utrzymuje pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Drugie miejsce zajmuje Radio ZET, na które inne redakcje powoływały się ponad 2,6 tys. razy. Podium zamyka Program I Polskiego Radia. 
 

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne i branżowe

Business Insider z liczbą 923 powołań zajmuje pierwsze miejsce w rankingu portali biznesowych. Druga pozycja należy do Money, trzecie do Bankiera.



Na podium najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym niezmiennie utrzymuje się „Rzeczpospolitą”, przed „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Pulsem Biznesu”.

Podium najbardziej opiniotwórczych mediów w branży zdrowotnej to „Rynek Zdrowia”, „Puls Medycyny” i Medonet. Wśród mediów sportowych to TVP Sport, „Przegląd Sportowy” i portal Meczyki.

Zmiany w zestawieniu mediów regionalnych

W listopadzie liderem wśród mediów regionalnych zostaje Radio Poznań – 162 odwołania, które awansowało o dwie pozycje. Drugie miejsce z wynikiem 145 cytowań należy do „Gazety Krakowskiej”, a trzecie z liczbą 105 odwołań „Gazety Wrocławskiej”.


Ringier Axel Springer powraca na fotel lidera rankingu TOP 10 wydawnictw

Na pozycję lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw powraca grupa Ringier Axel Springer, były cytowane przez dziennikarzy innych mediów w Polsce łącznie przeszło 8,2 tys. razy. Na drugim miejscu – z różnicą zaledwie 24 powołań – znajduje się Agora. Ostatnie miejsce podium należy do Cyfrowego Polsatu z liczbą niespełna 6,5 tys. odwołań.


Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 60 676 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.
Badanie dotyczy okresu 1 – 30 listopada 2023 roku. Od 1 września br. Instytut Monitorowania Mediów rozszerzył próbę badawczą źródeł mediowych o ponad 40 stacji telewizyjnych oraz ponad 200 rozgłośni radiowych.

Dołącz do dyskusji: TVN24 najbardziej opiniotwórcze w listopadzie. Wirtualnemedia.pl cytowane 1484 razy

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Vipero
Rządowa telewizja i jeszcze za to trzeba płacić. Dobry świąteczny żart.
3 1
odpowiedź
User
walter
brawo
1 3
odpowiedź
User
Maks
czy to opiniotwórcze medium przekazało że : Fundusz Kościelny miał zostać zlikwidowany, co w czasie kampanii wyborczej zapowiadali politycy nowej większości parlamentarnej. Jednak w projekcie ustawy budżetowej na 2024 r., skonstruowanej przez nowy rząd, rekordowa suma ponad 250 mln zł dla Kościoła została utrzymana - informuje money.pl.
2 1
odpowiedź