'Trylogia Gastryczna' Ranigastu
Od 6 października w telewizji można śledzić 'Trylogię Gastryczną' Ranigastu (Polpharma) – leku na zgagę i niestrawność.
Seria reklam telewizyjnych w metaforyczny sposób przedstawia mechanizm powstawania zgagi i skuteczny sposób jej eliminowania. W kampanii śledzimy losy mieszkańców miejscowości Żołądek i Przełyk, którzy są bezsilni wobec nasilających się ataków bezwzględnych kwasów. Dopiero Ranigast, doświadczony specjalista w rozprawianiu się z awanturniczymi kwasami w Żołądku, jest w stanie przywrócić spokój i ład.
Kampania skierowana jest do młodych osób, które często nie uświadamiają sobie problemu zgagi, a przy dolegliwościach gastrycznych stosują półśrodki. Jej celem jest uświadomienie i nazwanie dolegliwości oraz przekonanie o potrzebie leczenia za pomocą skutecznego środka, jakim jest Ranigast. Ponieważ grupa docelowa jest wyjątkowo wymagająca w stosunku do przekazów marketingowych, zdecydowano się na użycie niestandardowej formy komunikacji. Dzięki tak nieszablonowemu stylowi kampania przełamuje kody kategorii leków. Jednocześnie w jasny sposób tłumaczy, co to jest zgaga, jak powstaje i jak należy ją leczyć skutecznie.
Spoty emitowane są w TVP, Polsacie, TVN, TVN24, TVN7 i Discovery. Na stronie internetowej www.zgaga.org dostępne są rozszerzone wersje wszystkich odcinków „Trylogii Gastrycznej”: „Żołądek”, „Przełyk” i „Festyn”. Kampanię poprzedziła jej zapowiedź na billboardach: poprzestawiane litery wyrazu – nazwy miejscowości Żołądek.
Reklamy telewizyjne wspierane są przez outdoor i aktywności w internecie. Autorami kampanii są Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Universal McCann, a za internet Zentropy Partners
Kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson.
Dołącz do dyskusji: 'Trylogia Gastryczna' Ranigastu