Treści wideo oglądane częściej niż kiedykolwiek
Amerykanie spędzają coraz więcej swojego czasu przed ekranamitelewizorów, monitorów komputerowych, a także telefonówkomórkowych.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że w majubieżącego roku amerykańscy konsumenci przeznaczali na oglądanietelewizji średnio 127 godzin i 15 minut, czyli o 4 procent więcejniż przed rokiem (121:48) - informuje serwis Brandweek.
W przypadku czasu poświęcanego na korzystanie z internetuodnotowano wzrost o 9 procent: z 24 godzin i 16 minut do 26 godzini 26 minut. Z kolei na oglądanie materiałów wideo w sieciAmerykanie przeznaczyli w maju średnio 2 godziny i 19 minut, a zapośrednictwem telefonów komórkowych 3 godziny i 15 minut.
Ponad 65 procent amerykańskich gospodarstw domowych korzystało wmaju z usług operatorów kablowych lub satelitarnych, a odbieranychw nich było średnio prawie 160 telewizyjnych kanałów. Kolejne 35procent domów korzysta również z usług VoD (video-on-demand), a 25procent posiada urządzenia DVR (digital video recorder).
Z badania Nielsena wynika również, że w domu lub pracy dostęp dosieci ma około 220 milionów mieszkańców USA. W maju z internetukorzystało 162 miliony z nich (73 procent), a 119 milionówużytkowników obejrzało 7,5 miliarda klipów wideo online.
Dodatkowo w I kwartale bieżącego roku 91 milionów Amerykanówstanowiących 36 procent ogółu mobilnych subskrybentów z USAposiadało telefon komórkowy umożliwiający odtwarzanie i nagrywanietreści wideo.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Treści wideo oglądane częściej niż kiedykolwiek