SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TP najwartościowszą polską marką

3 miejsce dla Ery w rankingu polskich marek

TELEKOMUNIKACJA POLSKA zwyciężyła w pierwszym rankingu dziennika Rzeczpospolita na najdroższą polską
markę 2004 roku. Zdaniem specjalistów marka TP warta jest ponad 3,8 miliarda złotych.
Marka TP jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku. Do jej dobrej znajomości przyznaje się 93%
Polaków pytanych przez OBOP. Pod swoją marką TP oferuje dziś blisko 200 usług. Jeszcze kilka lat temu było ich
zaledwie kilkanaście.

"To ważne i wielkie wyróżnienie jest efektem pracy wielu ludzi. Fakt przyznania TP tytułu najdroższej marki jest nie
tylko zaszczytem, także powodem do refleksji. Z wysoką wartością marki nie zawsze idzie bowiem w parze równie
dobra reputacja. Dobrze wiemy, że w tym zakresie mamy jeszcze bardzo wiele do zrobienia. Tytuł lidera w rankingu
marek będzie nas obligował do wzmożenia wysiłków na rzecz wzrostu satysfakcji klienta i poprawy wizerunku TP,
tak by wkrótce również klienci uważali nas za najwartościowszą markę na rynku" - powiedział prezes TP Marek
Józefiak.

Z badania ATP przeprowadzonego w kwietniu wynika, że prawie połowa klientów telefonii stacjonarnej w wieku 15-
55 lat, z miast powyżej 50 tysięcy jest zdania, że TP to firma stabilna i bezpieczna. Tyle samo twierdzi, że TP ma
najbardziej kompleksową ofertę.

"O wartości marki nie decydują technologie (te można kupić), lecz ludzie: zarówno pracownicy firmy, jak i klienci" - powiedział Bogusław Kułakowski, prezes PTC, odbierając dyplom dla marki Era, która w rankingu Rzeczpospolitej zajęła 3 miejsce - najwyższe wśród operatorów komórkowych.

Ranking najdroższych polskich marek zorganizowała redakcja dziennika "Rzeczpospolita" we współpracy z firmami
Ernst&Young oraz AC Nielsen Polska. Przewodniczącym kapituły konkursu był minister skarbu Jacek Socha.
Dotychczasowe rankingi marek przyjmowały za główne kryterium oceny jakość produktu firmy i przywiązanie
klientów. Ranking "Rzeczpospolitej" po raz pierwszy uznał za kryterium podstawowe "moc" marki, czyli jej wartość
finansową.

Dołącz do dyskusji: TP najwartościowszą polską marką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl