Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg reklamowy, ruszył też przegląd mediowy
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie kompleksowych usług reklamowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki przez rok. Równolegle rozpoczęto też przetarg mediowy.
Totalizator Sportowy w rozpoczętym przetargu na kompleksowe usługi reklamowe szuka agencji, która zajmie się obsługą reklamową działań wszystkich produktów i marek spółki, m.in. Lotto, Multi Multi.
Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowywanie koncepcji oraz tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, kinowych,, POS TV, radiowych, internetowych, tworzenie reklam prasowych, outdoorowych, BTL itp. Agencja będzie też odpowiedzialna za organizację i produkcję wszelkich reklam i kampanii oraz za wszelkie działania niestandardowe.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Totalizatora na wyłączność, przez rok od zawarcia umowy. Przetarg ten trwa do 6 grudnia br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 20 tys. zł wadium.
Spółk arównolegle prowadzi też przegląd ofert domów mediowych. Biuro prasowe Totalizatora odmówiło udzielenia informacji na ten temat do czasu rozstrzygnięcia postępowania.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Media Strategy zgodnie z zawartą umową rekomenduje spółce listę domów mediowych, które należy zaprosić do przetargu oraz przeprowadza wspólnie z nią ten przetarg. Z kolei Jowita Dżus-Korocińska ma wspierać Totalizator podczas badania i oceny złożonych w przetargu przez domy mediowe ofert oraz zarekomenduje spółce wybór oferty najkorzystniejszej. Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska mają pracować dla Totalizatora do końca br.
Spółka planuje wprowadzenie nowej strategii komunikacji i obecnie jest w trakcie wyboru firmy, która na jej zlecenie przygotuje nowy layout korporacyjnej strony internetowej.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg reklamowy, ruszył też przegląd mediowy