Topex promuje elektronarzędzia Graphite z rokiem gwarancji gratis (wideo)
Grupa Topex rozpoczęła ogólnopolską kampanią reklamową elektronarzędzi marki Graphite, której głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz internet. Za akcję odpowiadają agencje What, Play Production i Arena Media.
Podstawowym nośnikiem tegorocznej kampanii są spoty telewizyjne. Ich emisja w ponad 20 stacjach telewizyjnych rozpoczęła się pod koniec kwietnia i potrwa do 8 maja. Zobaczyć je można m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych z grupy Polsatu i TVN oraz TVP i TVP Sport. W sumie wyemitowane zostaną ok. 2 tys. razy.
W reklamach zobaczyć można w akcji elektronarzędzia Graphite z grup produktowych młotów, szlifierek oraz pilarek. Emitowane są trzy różne warianty planszy końcowej, na których umieszczono informacje o akcji konsumenckiej, współpracy ze sklepami partnerskimi, w których można nabyć produkty w promocyjnych cenach oraz promocji nowej marki przeznaczonej dla profesjonalistów - Graphite PRO. W ramach nowej promocji „Graphite 2+1” wszyscy użytkownicy, którzy po dokonaniu zakupu elektronarzędzi zarejestrują się na stronie graphite.pl, otrzymają dodatkowy rok gwarancji.
Ponadto w stacjonarnych punktach partnerskich wymienionych w reklamach ustawiono specjalne stoiska, materiały POS w postaci wysp produktowych, a promocja wsparta została billboardami. Kampania obejmuje również aktywności w internecie: na YouTube, Facebooku i forach.
- Dzięki dotychczasowym kampaniom reklamowym, od 2013 roku świadomość marki Graphite w Polsce wzrosła z 19 do 30 proc. Prognozujemy, że obecna kampania utrzyma dotychczasowy trend i uda nam się poprawić ten wynik o kolejnych kilka punktów procentowych - mówi Radosław Fiślak, menadżer marketingu ds. rynku krajowego w Grupie Topex, właścicielu marki Graphite.
Za kreację reklam odpowiada agencja What, ich produkcją zajął się Play Production. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.
Dołącz do dyskusji: Topex promuje elektronarzędzia Graphite z rokiem gwarancji gratis (wideo)