Tomasz Kammel podniósł widownię Dwójki
"Dzieciaki górą", nadawany w TVP 2 w piątkowe wieczory teleturniejprowadzony przez Tomasza Kammela, ma więcej widzów niż pozycjeemitowane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Jednak w czasieemisji show Dwójka przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze wydania programu"Dzieciaki górą" (emisja w piątki o 18.55) obejrzało średnio 1,96mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 16,29 proc. w grupie 4+i w 16,36 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). To więcejniż w tym paśmie Dwójka osiągała rok temu - wtedy przyciągała przedekrany średnio 1,38 mln oglądających, a udział kanału wynosiłodpowiednio 11,75 proc. i 10.47 proc.
Mimo poprawy wyników pasma, w którym emitowany jest terazteleturniej, Dwójkę wyprzedzają w nim pozostałe trzy główne kanały.Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Fakty", "Sport" i "Pogodę"- programy te ogląda 3,25 mln osób. Dalej plasują się: TVP 1 (gł."Wieczorynka", "Wiadomości"; 2,36 mln) i Polsat ("Wydarzenia","Sport", "Pogoda", "Na kocią łapę"; 2,13 mln).
Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądajągłównie kobiety, widzowie w wieku od 10 do 15 lat i powyżejczterdziestki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.
"Dzieciaki górą" to teleturniej, w którym bierze udziałsiedmioro dzieci i czterech dorosłych, którzy będą muszą zmierzyćsię ze sobą rozwiązując zadania i odpowiadając na pytania. Programprodukuje firma Endemol Polska.
Oglądalność programu "Dzieciaki górą" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
26-09-2008 | 1 885 893 | 15,88% | 15,71% |
19-09-2008 | 2 189 349 | 17,07% | 17,41% |
12-09-2008 | 1 812 210 | 15,83% | 15,81% |
średnia | 1 962870 | 16,29% | 16,36% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiteleturnieju
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVN | 3 245 712 | 26,93% |
TVP 1 | 2 360 677 | 19,59% |
Polsat | 2 128 277 | 17,66% |
TVP 2 - Dzieciaki górą | 1 962870 | 16,29% |
Profil widowni
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 82 | 39,49% |
Kobiety | 117 | 60,51% | |
Wiek | 4- 9 | 50 | 3,11% |
10- 15 | 104 | 7,88% | |
16 - 19 | 86 | 5,34% | |
20 - 24 | 51 | 4,49% | |
25 - 29 | 44 | 3,73% | |
30 - 34 | 60 | 4,72% | |
35 - 39 | 72 | 4,83% | |
40 - 44 | 102 | 6,71% | |
45 - 49 | 102 | 7,89% | |
50 - 54 | 115 | 9,45% | |
55 - 59 | 151 | 10,85% | |
60+ | 169 | 31,02% | |
Wlk.miasta | Wieś | 116 | 44,69% |
< 50 tys. | 96 | 22,82% | |
50-100 tys. | 111 | 9,92% | |
100-200 tys. | 71 | 5,64% | |
> 200 tys. | 81 | 16,94% | |
Zawód | Top management | 43 | 3,55% |
Pracownicy szczebla średniego | 76 | 10,20% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 86 | 16,93% | |
Emeryci | 165 | 42,72% | |
Inne | 81 | 26,59% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 122 | 53,67% |
Średnie | 91 | 27,35% | |
Wyższe | 67 | 7,99% | |
Inne | 80 | 10,99% |
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kammel podniósł widownię Dwójki