TiVo z Amazon
Firma TiVo chce aby telewizyjny pilot stał się narzędziem służącym do kupowania produktów promowanych w reklamach i programach.
W tym celu producent urządzeń DVR (digital video recorder) we współpracy ze sklepem internetowym Amazon.com wprowadził usługę "product purchase" ("zakup produktu") - informuje serwis eFlux Media.
W ramach tej usługi właściciele wspomnianych urządzeń zobaczą na różnego rodzaju menu ekranowych linki do serwisu Amazona, pozwalające na zakup produktów takich jak płyty CD, DVD czy książki, promowane przez gości programów typu talk show, np. 'The Oprah Winfrey Show', 'The Late Show With David Letterman' i 'The Daily Show'.
To na początek. W przyszłości TiVo chce zaoferować swoją usługę reklamodawcom i twórcom programów, dzięki czemu możliwość dokonywania zakupów będzie pojawiała się w trakcie reklamy, a nawet przy technikach typu product placement w trakcie programów.
Dla osób, które będą korzystać z nowej usługi TiVo, wielką zaletą może okazać się fakt, że jeśli zdecydują się na zakup reklamowanego produktu w trakcie danego programu, to jego reszta zostanie przez urządzenie nagrana, tak aby można było później wrócić do oglądania.
Nie jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie TiVo i Amazon. Od ubiegłego roku posiadacze urządzeń DVR z szerokopasmowym połączeniem internetowym mają możliwość pobierania na nie filmów, seriali i programów telewizyjnych z cyfrowego sklepu wideo Amazona, obecnie funkcjonującego pod nazwą 'Amazon Video on Demand'.
źródło: eFlux Media
Dołącz do dyskusji: TiVo z Amazon