„The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN
Po trzech tygodniach emisji „The Voice of Poland 3” ogląda średnio 1,84 mln osób. Program daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszy się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”.
Dwójka „The Voice of Poland 3” emituje w soboty o godz. 20.05 i 21.05, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,08 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy” po trzech tygodniach nadawania miała średnio 2,16 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,19 proc. oraz 14,43 proc. udziału (więcej na ten temat). Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” po sześciu odcinkach przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).
>>> Maria Sadowska miała wypadek na planie „The Voice of Poland”
W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN z udziałem na poziomie 19,45 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 radzą sobie: TVP1 (12,64 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” i filmy) oraz Polsat (8,67 proc.; pasmo filmowe).
Również w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa z TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
2 738 049 |
19,45% |
22,46% |
TVP2 - The Voice of Poland 3 |
1 840 361 |
13,08% |
12,93% |
TVP1 |
1 779 444 |
12,64% |
8,48% |
Polsat |
1 219 710 |
8,67% |
10,80% |
Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” są: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN