„Testujemy” - klienci Biedronki wybiorą nowe produkty
Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła akcję konsumencką „Testujemy”, w której klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów.
Aby zostać testerem, należy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach i rankingach. 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem „Zwycięzca testujemy.biedronka.pl”.
Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi. Ci, którzy nie zdążą wziąć udziału w testach, mogą wyrazić swą opinię w rankingach oceniających produkty już dostępne w ofercie Biedronki.
Akcję wspierają reklamy z hasłami „Radość z zakupów rośnie jak na drożdżach, gdy razem tworzymy ofertę Biedronki”, „Masz nosa do wyjątkowych produktów? Zostań naszym testerem i decyduj” oraz „Weź na ząb coś nowego! Wybieraj produkty, które wejdą do oferty”. Kampania reklamowa obejmie prasę, internet i materiały POS.
Dołącz do dyskusji: „Testujemy” - klienci Biedronki wybiorą nowe produkty